Gezien de aankomende bouwplannen aan de Kretalaan (recreatieterrein op de hoek van het strand/Waterwijk Nesselande) en de Kosboulevard (andere kant strand, waar nu parkeerplaats is), en de toenemen stroom dagjesmensen, wordt parkeren een serieus probleem.
Vooral de ruimte aan de Kretalaan (de plek waar ook CuliNESSE plaats vindt) is een opvang voor pieken in parkeerdrukte. Aan de Kosboulevard wordt steeds meer in het gras geparkeerd. Concreet kan de boulevard Rotterdam-Nesselande drukte niet aan op stranddagen. De parkeergarage onder de boulevard is – daar waar de meeste bezoekers de garage niet eens kennen – al snel vol aangezien ook bewoners daar recht hebben op een plek.
De poll luidt dan ook:
Wat is een oplossing voor het (toekomstig) ‘Parkeerprobleem’ strand Nesselande?



