Zaterdag 29 november 2014 is in winkelcentrum Boulevard Nesselande gestart met een pilot van een nieuw winkel verhuurconcept, mijnwinkelkeuze.nl.
Bezoekers van het winkelgebied worden betrokken bij de verhuur van winkelruimtes, door hen te laten stemmen over de nieuwe invulling. De pilot is afgelopen vijrdag van start gegaan bij de voormalige Bruna vestiging in winkelcentrum Boulevard Nesselande tegenover supermarkt Albert Heijn.
Verhuurconcept
Met het nieuwe verhuurconcept mijnwinkelkeuze.nl wordt aan passanten inspraak gegeven in de verhuur van winkelruimtes. Hiertoe wordt de etalage van een lege winkelruimte
voorzien van een sticker met mogelijke opties voor de invulling van nieuwe winkels. Aan de gebruikers van het winkelgebied wordt vervolgens de vraag gesteld ‘Welke winkel
mist u in dit winkelcentrum?’ Door te kiezen voor één van de geboden winkelopties kunnen passanten stemmen op hun persoonlijke favoriet.
Ook kan worden gestemd op een winkel naar eigen keuze. Het uitbrengen van de stem geschiedt middels een QR code app op een smartphone, tablet of via de website www.mijnwinkelkeuze.nl.
Een prijs
Om passanten te stimuleren hun stem uit te brengen wordt een mooie prijs ter beschikking gesteld. Deelnemers maken kans op € 200 shoptegoed, te besteden in het winkelgebied
Boulevard Nesselande. De resultaten van de actie worden gebruikt om potentiele huurders te enthousiasmeren om van start te gaan op Boulevard Nesselande. Voor opdrachtgever Syntrus Achmea/WPM Retail is dit het eerste winkelcentrum waar dit concept wordt ingezet.