HomeNesselande INFO nieuws'Handhaving geeft gehoor aan klachten foutparkeerders'

‘Handhaving geeft gehoor aan klachten foutparkeerders’

Wijkagent Lems meldt op zondag 9 augustus 2020 op de sociale media dat politie en handhaving gehoor geven aan de klachten van bewoners in de wijk Rotterdam-Nesselande aangaande (fout)parkeerders.

Door de (tijdelijke) sluiting van de boulevard Nesselande voor verkeer, als ook het sluiten van de parkeergelegenheden op Zuidplas-locaties rondom de plas, het bouwen aan het Noorderstrand, zoeken de bezoekers massaal in de wijk Nesselande naar parkeerplekken.

Parkeerprobleem wordt structureel (genegeerd)

Ondanks de directe gesprekken tussen bewoners uit de wijk en dienstdoende wethouders lente 2020, worden de bijeffecten van een druk strand Nesselande, genegeerd. Door de bouw aan het Noorderstrand (Kretalaan) en oude “Jumbo terrein” zijn veel parkeerplekken verloren gegaan. Daarnaast is het strand Nesselande populairder geworden op zonnige dagen.

 

Afbeelding: Wijkagent J.Lems, 9 augustus 2020, Twitter.com

 

Redactie
Redactiehttps://www.nesselande.info
Redactie www.nesselande.info / Alle rechten voorbehouden
GELINKT AAN DIT ARTIKEL

1 REACTIE

  1. Hoop dat de hr. Lems de vinger aan de pols houd. En dat de verantwoordelijke mensen in de gem. raad eens komen kijken en luisteren naar de bewoners van Nesselande, niet in de herfst en winter maar ook eens als het 30 graden is. ?

Reacties zijn gesloten.

Popular