Steeds vaker vliegen ze over Nesselande, de Transavia’s die van en naar Rotterdam The Hague Airport vliegen. Door de bundeling van krachten om de reiservaring van filmliefhebbers naar een nieuw niveau te tillen. Vanaf november 2023 kunnen Transavia reizigers die dit najaar vertrekken en terugkeren vanaf Rotterdam The Hague Airport genieten op hun eigen device van een door Pathé samengesteld filmaanbod, bestaande uit de nieuwste films zoals Barbie en The Flash.
Hiermee willen beide bedrijven de reis niet alleen aangenaam maken, maar ook een verrijkende en ontspannende beleving bieden.
Gedurende de pilot kunnen Transavia reizigers een speciaal samengesteld filmaanbod van Pathé Thuis bekijken via hun eigen device, zoals laptop, tablet of mobiele telefoon. Films zijn voor een bedrag van slechts €2,99 te bekijken. De pilot richt zich op enkele vliegtuigen die dit najaar vertrekken en terugkeren vanaf Rotterdam The Hague Airport. Het aanbod bestaat uit de nieuwste films waaronder Barbie, The Flash en The Meg 2: The Trench en andere grote titels zoals Bon Bini Holland 3 en Black Adam.
Jacques Hoendervangers, Algemeen Directeur:
We zijn verheugd om samen met Transavia deze bijzondere pilot te lanceren. Pathé en Transavia zijn beide merken die comfort en service hoog in het vaandel hebben staan. Bij Pathé geloven we in het bieden van ultieme filmervaringen, of dat nu in onze theaters is of thuis met Pathé Thuis. Met deze samenwerking zetten we een nieuwe stap om filmliefhebbers ook tijdens hun reis te laten genieten van de nieuwste films. We kijken ernaar uit om de reiservaring van Transavia klanten nog completer te maken en hen te voorzien van de beste films, waar ze zich ook bevinden.
De pilot vindt plaats voor een periode van enkele maanden. Tijdens de pilotperiode wordt feedback van de reizigers verzameld om de service verder te optimaliseren. Op basis van de resultaten en de feedback van de reizigers wordt bepaald of deze innovatieve samenwerking een vervolg krijgt en uitgebreid wordt naar andere vluchten en bestemmingen. Het concept is ontwikkeld door Customer Experience Studio RUIGCX en wordt technisch uitgevoerd door Inflight Entertainment Systems Airfi.