Op enkele social media kanalen in en rondom de wijk Nesselande de verbazing dat er spontaan een tasje met (test)producten in de bus is gevonden of aan de deur heeft gehangen. 

Het is geen inbrekerstruc om te zien wie wel/niet thuis is, maar een lokale promo-actie van Scoupy. Scoupy biedt (via hun app) kortingen aan bij de (lokale) retail.

Omdat diverse (retailers)beurzen niet doorgaan heeft de organisatie voor deze manier van promoten gezorgd. Ook zijn tasjes met testproducten in de wijk Nesselande/op de boulevard uitgedeeld rondom het weekend 25-27 september 2020.

 

Vorig artikelUITSLAG zomer-poll 2020 ‘Hoe ervaart u de sociale veiligheid in Nesselande?’
Volgend artikelRTL Nieuws maakt item op winkelboulevard Nesselande over supermarktpersoneel

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here

Protected with IP Blacklist CloudIP Blacklist Cloud

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.